Zajednički referentni nastavni program učenja stranih jezika usklađen je s europskim smjernicama, a njegov sastavni dio čine prihvaćene razine jezičnih kompetencija.
Takav program osigurava fleksibilnost jer omogućava predavačima i voditeljima da sami odabiru materijale i načine na koje će postići rezultate te pruža mogućnost uvođenja sadržaja i različitih aktivnosti koje je moguće ostvariti u specifičnim uvjetima u kojima se nastava odvija i gdje nastavnik odabire u skladu s potrebama, interesima i mogućnostima pojedinaca ili grupa.
Cilj nastave stranog jezika je razvijanje komunikacijskih kompetencija tj. osposobljavanje polaznika za prikladnu komunikaciju na stranom jeziku u raznim situacijama: u sredini gdje se govori njemački jezik, u vlastitoj zemlji sa stranim govornicima, na multinacionalnim skupovima i u drugim situacijama u kojima se moraju služiti njemačkim jezikom. To znači omogućiti polaznicima postizanje jezične kompetencije u svim jezičnim vještinama: slušanju, čitanju, govornoj interakciji, govornoj produkciji i pisanju. Pritom se kod polaznika razvija razumijevanje i prihvaćanje novih i drukčijih kultura – interkulturalna kompetencija i tolerancija, ali i svijest o vlastitoj kulturi.
Polaznici jezik svladavaju putem slušanja, čitanja, govorne interakcije, govorne produkcije, pisanja te razvijanjem komunikacijskih strategija i jezičnih kompetencija uz pouku o načinu učenja.
Metodološki pristup se prilagođava korisnicima i uvijek se odabire pristup kojim će se najuspješnije ispuniti postavljeni ciljevi.
Uz poštivanje epidemioloških mjera i preporuka vezanih za održavanje nastave, početak nastave planiran je početkom veljače.